Veelgestelde vragen / FAQ

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Hier vind je snel en gemakkelijk informatie over onze producten en ons bedrijf. Kun je toch je vraag niet vinden? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat klaar om te helpen! Blader door de vragen en antwoorden om te vinden wat je zoekt.

Bestellen en verzenden

Hoe retourneer ik mijn product

Toch niet helemaal tevreden over het product? Dat kan. Omdat we onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk willen houden, sturen we niet bij elke bestelling standaard een returnlabel mee.

Om een retourzending te starten, dient u een retouraanvraag in te dienen bij onze klantenservice. Verstrek de nodige informatie, zoals uw bestelnummer, het product dat u wilt retourneren en de reden voor de retournering.

Retourvoorwaarden: Zorg ervoor dat het product in de originele verpakking zit en in dezelfde staat verkeert als waarin u het heeft ontvangen. We accepteren geen retourzendingen van producten die zijn gebruikt of beschadigd, tenzij het product is beschadigd tijdens het transport.

Voor uitgebreide info verwijs ik u graag door naar ons Bestel & Retourbeleid

Zijn er verzendkosten?

Standaard zijn er verzendkosten van €€€. Bestel je voor meer dan €€€, dan nemen wij de verzendkosten op ons!

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Wij kijken even na voor u wat de status is van uw bestelling en wat hieraan veranderd kan worden.

Doordat wij alles zo snel mogelijk proberen te verzenden kan het zijn dat u hiervoor te laat bent en valt het gewoon onder het retourbeleid.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is verwerkt door het transportbedrijf ontvangt u van hen een Track & Trace nummer. Hiermee kan u de bestelling op de voet volgen wanneer u kunt genieten van de overheerlijk geurende kaars(en).

Mocht hier een technische fout optreden bij het transportbedrijf kan u best met hun contact opnemen.

Hoelang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?

Wij proberen altijd dezelfde dag de bestelling te verwerken en indien mogelijk te bezorgen aan het transportbedrijf. Vaak hanteren wij een leveringstermijn van 2 dagen van bestelling tot levering.

Over ParScents

Wat voor goede doelen steunen jullie met het geld?

Wij werken nauw samen met stichting Najiba. Dit is een stichting die allerlei projecten heeft lopen, gaande van rolstoelen doneren, voedselpakketten uitdelen tot aan waterputten voorzien. Een van de zovele redenen waarom wij voor deze stichting hebben gekozen is omdat ze open zijn in wat ze doen. Bijna wekelijks kan je in hun video's zien waar het geld naar toe gaat. Openheid en eerlijkheid dat is waar wij voor staan!

Wil je hier maandelijks aan bijdragen? Kijk even op najiba.nl hoe je hen al kan helpen vanaf €2.50 per maand.

Wat doen jullie om de ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden?

Wij verzenden
onze producten met gerecycleerd materiaal. Onze kaarsen worden gemaakt van natuurlijke producten en de leveringen proberen we zoveel mogelijk te bundelen om uitstoot te minimaliseren. Bovendien zijn wij continu opzoek naar nieuwe manieren om ons hier in te evolueren.

Hoe kunnen we de klantendienst bereiken?

Je kan heel eenvoudig een berichtje achterlaten bij onze chatbot, indien mogelijk gaat hij een gepast antwoord geven op je vraag. Moest dit niet voldoen aan uw
verwachtingen willen wij u vragen contact op te nemen met info@parscents.be waar wij trachten om u zo
spoedig mogelijk verder te helpen.